אני מטפל  החל משנת 2009 בעל תואר שני M.A למטפלים מנוסים ובהכשרה בטיפול אינטגרטיבי. הטיפול מבוסס חוויה רגש והקשרות ומבוסס מחקר.  אני פוגש מבוגרים בני נוער והורים ולעיתים גם ילדים.

כפסיכותרפיסט אינטגרטיבי אני משלב בין מספר שיטות בהתאם לצרכי המטופל והטיפול : 

– AEDP (טיפול דינאמי חוויתי מואץ)
-סכמה תרפיה (טיפול קוגניטיבי התנהגותי מהגל החדש)
– EFT (טיפול ממוקד רגש)
– פסיכודרמה פרטנית
בשיטות אלו אני ממשיך לקבל באופן קבוע הכשרה מקיפה בארץ ובחו"ל. בעברי הייתי יזם ומנהל בחברות סטרטאפים בארץ ובחו"ל ואני מייעץ ופוגש יזמים ועובדים לטיפול רגשי.

על טיפול
אני מאמין שטיפול הוא בעל ערך מיוחד בעולמנו ומאפשר לאדם התפתחות, חמלה, מציאת כוחות פנימיים וחוזקות, שינוי בחיים ותמיכה. יש מעט מאוד מקומות שבהם עולים נושאים ומשמעות כמו בחדר הטיפולים. ומטופליי גברים, נשים וילדים מביאים את עצמם במלואם אליי יחד עם מחשבות ורגשות שאוליי לעולם לא מצאו מקום.


היכן ולמי זה מיועד
בקליניקה בתל-אביב אני מלווה מבוגרים  וגם פוגש גם ילדים ומלווה את הוריהם. מגיעים אליי גם יזמים ויזמיות לליווי רגשי המתקיים (כמו כל הטיפולים) בסודיות מוחלטת ומאפשר להם תמיכה רגשית בשכל כך נחוצה להם אבל גם ההבנה שלי את מקומם כיזמים משום הרקע הקודם שלי בתחום כיזם ומנכ"ל בתחום האינטרנט.


ההכשרה שלי
למדתי בתוכנית מקיפה של שלוש שנים ,פסיכודרמה בסמינר הקיבוצים – מאוחר יותר השלמתי תואר M.A למטפלים מנוסים בטיפול בפסיכודרמה. סיימתי לימודים של שלוש שנים פסיכותרפיה אינטגרטיבית באוניברסיטת רייכמן . אני חבר י.ה.ת , וחבר באיגוד הפסיכודרמה הישראלי.

ההכשרה הלא פורמאלית שלי כוללת לימודי בודהיזם, מיינדפולנס וסדנאות טיפוליות רבות בתחומים שונים וזאת כדי להעמיק ולהעשיר את המפגשים הטיפוליים בקליניקה.

הניסיון שלי בטיפול כולל עבודה עם ילדים בבתי ספר לחינוך מיוחד וגם ילדים במסגרות חינוך רגילות  הנסיון שלי בעבודה עם מבוגרים כולל עבודה בבריאות הנפש, וגם עבודה עם מבוגרים שמגיעים לקליניקה בצפון תל-אביב וליווי יזמים.

בנוסף אני מנחה את הפודקאסט "טיפול ישראלי" ומראיין מומחים מתחום הטיפול כדי להפוך את עולם הטיפול לנגיש ליותר אנשים.


להיות מטופל
כמו רוב המטפלים הייתי גם מטופל ואני יודע איך זה מרגיש וזה גם הכרחי למטפל שפוגש מטופלים להכיר את עצמו לעומק. הייתי בטיפול במשך שנים בפסיכודרמה אבל גם טיפול של שנים אצל פסיכולוג קליני, בשיחה ועברתי הכשרות בפסיכודרמה בארץ ובחו"ל. אני נמצא בהדרכה מקצועית קבועה שהיא הכרחית למטפל וגם בפיקוח של עמיתים. כמטפל זה הכרחי גם לי וגם למי שפוגש אותי לדעת שהעבודה שלי היא תחת פיקוח של הדרכה וגם לדעת שאני מבין מה זה לשבת בכסא של המטופל ואיך זה מרגיש להיות בו.

יתכן שההגעה לטיפול היא לא פשוטה, לא תכננתם שכך יהיו הדברים .זכרו שהגעתם לטיפול במטרה לשפר את חייכם. יתכן שאתם לא מבינים את המקור הבעיה או יודעים כיצד לטפל בה. ייתכן שאתם מבולבלים ובתחושה של מבוי סתום. אהיה שם ללוות אתכם, ליצור קשר מקצועי תומך במטרה לאפשר שינוי בתוך מקום שנראה לא פתור או תקוע.

למנהלים ויזמים
אתם לא צריכים להשאר לבד בתוך הרכבת הרים הזו. באמת.

זהו. אשמח אם תצרו קשר ונשוחח.