מה קורה כשאלימות פוגשת טיפול באומנות?

"אם אתה רוצה שגבר ילך לטיפול אולי עדיף שתגיד לו ללכת ליעוץ או פגישה ..גברים מתקשים להיות מטופלים להרגיש תלויים.. לאבד שליטה…אין להם שפה עשירה לבטא את הרגשות שלהם …וכשאין יכולת להביע רגש לפעמים מה שנשאר זו האלימות…" הפעם  ראיינו את אורלי בלשה המטפלת במשך שנים רבות בגברים אלימים שמחויבים לקבל טיפול על ידי הרשויות. היא פוגשת אותם ומטפלת באמצעות טיפול באומנות פלסטית. מה מאפשר לה לעשות זאת כאשה? האם זה בכלל אפשרי למי שלא יכול לבטא את רגשותיו לעשות זאת ועוד באמצעות אומנות? האם אלימות היא בן השאר תוצר של חוסר המקום של גברים לבטא רגשות? והאם דווקא אמנות מאפשרת משהו חדש ושונה שטיפול באמצעות שיחה לא יכול לאפשר? על שאלות אלו ואחרות נשוחח בפרק הבא.

הפודקאסט מופק ע"י אלון ישראלי מטפל בפסיכודרמה מתל אביב ואיתן גילור מטפל באומנויות מאביחיל והוא מוגש כשירות לציבור וללא מטרת רווח. ומתארחים בו מטפלים מוסמכים ומומחים בתחומם. מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכולוגים, ופסיכיאטרים על הטיפול שלהם והתובנות שלהם שצברו במהלך השנים. כל זאת בשפה פשוטה המאפשרת גם למי שאינו מטפל מקצועי להחשף לידע המשמעותי.

נרשמתם כבר לפודקאסט ? תוכלו להקשיב לפרקים קודמים וגם להיות מיודעים לגבי פרקים חדשים מתי שהם יוצאים. אז איך עושים את זה ? קודם כל מורידים אפליקציה לפודקאסטים כמו ספוטיפיי או גוגל פודקאסט או אפל פודקאסט. אחרי ההרשמה אפשר פשוט לחפש "טיפול ישראלי" ולהרשם. ההרשמה והאזנה (תמיד) בחינם.

כתיבת תגובה