התמכרות למסכים – יש דבר כזה? הרי כולנו גוללים , מזמזמים, עובדים, לומדים, מתעדכנים, מצלמים מסתנכרנים אם כך מתי כל זה הופך להתמכרות. מתי זו הופכת להיות התמכרות למסכים? שעתיים , שלוש ? שבע? האם מספר השעות זה מה שקובע? או משהו אחר?  ומה עם הילדים ובני הנוער? הם נולדו לעולם של סמארטפונים ומסכים מהו קו הגבול שם? שוחחנו עם דוקטור שירה סובול על התמכרות , על הטיפול בה ועל שילוב בין גישות טיפוליות שונות כדי להבין מה מפריד בין התמכרות למסכים לבין שימוש רגיל. מתי מגיעים לטיפול ומה עושים עם זה ? פרק אקטואלי במיוחד ..האזנה נעימה.

לספוטיפיי :  http://bit.ly/israeli-spotify

לאפל פודקאסט : http://bit.ly/israeli-apple

לגוגל פודקאסט : http://bit.ly/israeli-google

להאזנה ישירה : https://anchor.fm/israelitherapy

הפודקאסט מופק ע"י אלון ישראלי מטפל בפסיכודרמה מתל אביב ואיתן גילור מטפל באומנויות מאביחיל והוא מוגש כשירות לציבור וללא מטרת רווח. ומתארחים בו מטפלים מוסמכים ומומחים בתחומם. מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכולוגים, ופסיכיאטרים על הטיפול שלהם והתובנות שלהם שצברו במהלך השנים. כל זאת בשפה פשוטה המאפשרת גם למי שאינו מטפל מקצועי להחשף לידע המשמעותי.

נרשמתם כבר לפודקאסט ? תוכלו להקשיב לפרקים קודמים וגם להיות מיודעים לגבי פרקים חדשים מתי שהם יוצאים. אז איך עושים את זה ? קודם כל מורידים אפליקציה לפודקאסטים כמו ספוטיפיי או גוגל פודקאסט או אפל פודקאסט. אחרי ההרשמה אפשר פשוט

כתיבת תגובה