"לאסקימוסים יש 40 מילים לתאר סוגים של קרח..לגברים הרבה פעמים יהיו חסרות המילים לתאר את מה שהם מרגישים..וכשאין איך להגיד עושים מעשה..מבחינתי טיפול זה אולפן לשפה ותפקידי כמטפל לתת לגברים שמגיעים אליי אבהות מסוג אחר ממה שחוו אבהות שבה יש מקום להביע רגש ,אבל באותו זמן גם להיות תכליתי להתייחס לתוצאות" . אז הפעם התכנסנו שלושה גברים לדבר על הטיפול הגברי , על הדכאון הגברי ועל הקשיים של גברים ללכת לטיפול, מה קורה בטיפול כזה? מה שונה בטיפול וגם על המטפל הגבר בעולם שהשפה בו פעמים רבות היא שפה נשית (גם כשהתאורטיקנים גברים) . כל זאת ועוד במפגש מרתק ומרגש עם תמיר אשמן שמטפל בגברים וחוקר את הנושא ב 25 השנים האחרונות.

בפודקאסט "טיפול ישראלי" אנחנו מראיינים מטפלים מוסמכים ומומחים בתחומם. מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכולוגים, ופסיכיאטרים על הטיפול שלהם והתובנות שלהם שצברו במהלך השנים. כל זאת בשפה פשוטה המאפשרת גם למי שאינו מטפל מקצועי להחשף לידע המשמעותי. הפודקאסט מופק ע"י אלון ישראלי מטפל בפסיכודרמה מתל אביב ואיתן גילור מטפל באומנויות מאביחיל והוא מוגש כשירות לציבור וללא מטרת רווח.
נרשמתם כבר לפודקאסט ? תוכלו להקשיב לפרקים קודמים וגם להיות מיודעים לגבי פרקים חדשים מתי שהם יוצאים. אז איך עושים את זה ? קודם כל מורידים אפליקציה לפודקאסטים כמו ספוטיפיי או גוגל פודקאסט או אפל פודקאסט. אחרי ההרשמה אפשר פשוט לחפש "טיפול ישראלי" ולהרשם.

הרשמו לפודקאסט כדי להתעדכן כשיוצא פרק חדש. בספוטיפיי (אנדרואיד ואייפון) באפל פודקאסט (אם יש לכם אייפון) או בגוגל פודקאסט

מראיינים :
אלון ישראלי – טיפול נפשי בתל-אביב
איתן גילור – טיפול באומנויות בנתניה

כתיבת תגובה