ילדים זה שמחה, ילדים זה ברכה" כך אומר השיר ומסמן את מיקומו המרכזי שהחברה ישראלית נותנת לפריון ולילודה. ניגשנו לנושא זה במפגש עם ג'ודית קדוש קובלסקי פסיכולוגית קלינית וחינוכית העובדת שנים רבות במכון הפריון בבית החולים איכילוב ופוגשת גברים ונשים שמגיעים כדי להתמודד עם אתגרים שונים הקשורים לפריון וללידה. הפעם שוחחנו איתה על נשים ללא בן זוג שמעוניינות להרות ומגיעות למכון הפריון במטרה לעשות ולעיתים להתלבט לגבי האם לעשות זאת לבד, ובזמן קצוב. עולות סוגיות של זוגיות של הקשר המשפחתי וגם הקשר גוף-נפש בתקופה זו . ג'ודית מלווה אותן בתהליך ומספרת על עבודה במכון הפיריון ועל המפגש איתן בפרק הבא.

הפודקאסט מופק ע"י אלון ישראלי מטפל בפסיכודרמה מתל אביב ואיתן גילור מטפל באומנויות מאביחיל והוא מוגש כשירות לציבור וללא מטרת רווח. ומתארחים בו מטפלים מוסמכים ומומחים בתחומם. מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכולוגים, ופסיכיאטרים על הטיפול שלהם והתובנות שלהם שצברו במהלך השנים. כל זאת בשפה פשוטה המאפשרת גם למי שאינו מטפל מקצועי להחשף לידע המשמעותי.
נרשמתם כבר לפודקאסט ? תוכלו להקשיב לפרקים קודמים וגם להיות מיודעים לגבי פרקים חדשים מתי שהם יוצאים. אז איך עושים את זה ? קודם כל מורידים אפליקציה לפודקאסטים כמו ספוטיפיי או גוגל פודקאסט או אפל פודקאסט. אחרי ההרשמה אפשר פשוט לחפש "טיפול ישראלי" ולהרשם. ההרשמה והאזנה (תמיד) בחינם.

כתיבת תגובה