סי. בי טי. עם ילדים – פרק זה מיועד להרים ילדים השוקלים טיפול קוגניטיבי התנהגות לילדהם וכן למטפלים מהאסכולות השונות המתעניינים בטיפול בילדים והדרכת הורים. עם הקורונה או בלעדיה ילדים רבים סובלים מחרדות שונות, דכאון, אובדנות וקשיי ויסות. אחת משיטות הטיפול המקובלות היום הוא הטיפול הקוגניטבי ההתנהגותי. אולם זהו טיפול שבדרך כלל נתפס ככזה המתאים למבוגרים משום דרך ושיטת הפעולה שלו המתאימה בדרך כלל למתבגרים ומבוגרים. אז מה עם הילדים ? דוקטור יעל שרון שהיא מטפלת באומנויות ומטפלת קוגניטיבית התנהגותית חשבה כיצד לפתור את הבעיה ויצרה שילוב בין שני התחומים ויזמה תוכנית לימודים  בשם CBTarts המיועדת למטפלים ומטפלות באומנויות ומאפשר להרחיב את יכולותיהן כדי לטפל בילדים גם ב CBT. בפרק הזה היא מספרת על הטיפול עצמו בילד . על הדרכות ההורים ועל מה מאפשר השילוב המיוחד הזה בין שני תחומים שנתפסים כשונים לחלוטין. בסוף הפרק יש גם ספויילר לגבי הפרק הבא …האזנה נעימה

לספוטיפיי :  http://bit.ly/israeli-spotify

לאפל פודקאסט : http://bit.ly/israeli-apple

לגוגל פודקאסט : http://bit.ly/israeli-google

להאזנה ישירה : https://anchor.fm/israelitherapy

הפודקאסט מופק ע"י אלון ישראלי מטפל בפסיכודרמה מתל אביב ואיתן גילור מטפל באומנויות מאביחיל והוא מוגש כשירות לציבור וללא מטרת רווח. ומתארחים בו מטפלים מוסמכים ומומחים בתחומם. מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכולוגים, ופסיכיאטרים על הטיפול שלהם והתובנות שלהם שצברו במהלך השנים. כל זאת בשפה פשוטה המאפשרת גם למי שאינו מטפל מקצועי להחשף לידע המשמעותי.

נרשמתם כבר לפודקאסט ? תוכלו להקשיב לפרקים קודמים וגם להיות מיודעים לגבי פרקים חדשים מתי שהם יוצאים. אז איך עושים את זה ? קודם כל מורידים אפליקציה לפודקאסטים כמו ספוטיפיי או גוגל פודקאסט או אפל פודקאסט. אחרי ההרשמה אפשר פשוט לחפש "טיפול ישראלי" ולהרשם. ההרשמה והאזנה (תמיד) בחינם.

כתיבת תגובה