בפרק הזה עסקנו בילדים עם בעיות התנהגות פגשנו את עירא הררי פרידמן, פסיכולוגית חינוכית, מומחית ומדריכה, עירא היא מומחית לטיפול בבעיות התנהגות ומשתתפת שנים בשתי תוכניות ציבוריות העוסקות בטיפול בילדים עם בעיות התנהגות.

שאלנו אותה : מה זה בעצם אומר להיות ילד עם הפרעת התנהגות ? מה הם חווים ? מה צריך לקרות כדי שאפשר יהיה לטפל בהם ? מה קורה בגן ובבית ספר ואיזה תוכנית טיפולית עוזרת להם למשפחתם ולצוות החינוכי? דיברנו גם על על המצב הנוכחי בתקופת הקורונה  ועל מה הורים יכולים לעשות בתקופה הזו בעצמם ואל מי לפנות לקבלת עזרה.

לספוטיפיי :  http://bit.ly/israeli-spotify

לאפל פודקאסט : http://bit.ly/israeli-apple

לגוגל פודקאסט : http://bit.ly/israeli-google

להאזנה ישירה : https://anchor.fm/israelitherapy

הפודקאסט מופק ע"י אלון ישראלי מטפל בפסיכודרמה מתל אביב ואיתן גילור מטפל באומנויות מאביחיל והוא מוגש כשירות לציבור וללא מטרת רווח. ומתארחים בו מטפלים מוסמכים ומומחים בתחומם. מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכולוגים, ופסיכיאטרים על הטיפול שלהם והתובנות שלהם שצברו במהלך השנים. כל זאת בשפה פשוטה המאפשרת גם למי שאינו מטפל מקצועי להחשף לידע המשמעותי.

נרשמתם כבר לפודקאסט ? תוכלו להקשיב לפרקים קודמים וגם להיות מיודעים לגבי פרקים חדשים מתי שהם יוצאים. אז איך עושים את זה ? קודם כל מורידים אפליקציה לפודקאסטים כמו ספוטיפיי או גוגל פודקאסט או אפל פודקאסט. אחרי ההרשמה אפשר פשוט