החיים עמוסים זה נכון, ואיתן ואני היינו צריכים קצת לנוח,זה גם נכון .אבל אחרי שנחנו (מספיק ?) נזכרנו שיש לנו משימה להפוך טיפול נפשי לנגיש ומובן גם למי שאיננו מגיע מעולם הטיפול כך שיותר ויותר אנשים שזקוקים לטיפול יוכלו לשמוע מטפלים מוסמכים מספרים על הטיפול שלהם , על מה חשוב להם, על המפגש שלהם עם מטופלים . כדי שטיפול יהפוך למפחיד פחות ונגיש יותר. זו הזדמנות גם למטפלים לשמוע את עמיתיהם למקצוע מתארים את העבודה בקליניקה או לשמוע על תחום שהם רוצים להhחשף אליו.

הפעם היה לנו את העונג לפגוש את עירית שדות שהיא פסיכולוגית קלינית שעובדת בין השאר עם מתבגרים וגם פודקאסטרית בעצמה של הפודקאסט למטפלים בשם "מחוץ לקופסא" שאני מאזין לו בעצמי. שוחחנו עם עירית על המפגש הזה עם מתבגרים עם הוריהם ועל הקשר הטיפולי שנוצר , על מה שמעסיק מתבגרים , ועל מה שלמדה במהלך השנים. האזנה נעימה.

בפודקאסט "טיפול ישראלי" אנחנו מראיינים מטפלים מוסמכים ומומחים בתחומם. מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים קליניים, ופסיכיאטרים על הטיפול שלהם והתובנות שלהם שצברו במהלך השנים. כל זאת בשפה פשוטה המאפשרת גם למי שאינו מטפל מקצועי להחשף לידע המשמעותי. הפודקאסט מופק ע"י אלון ישראלי מטפל בפסיכודרמה מתל אביב ואיתן גילור מטפל באומנויות מאביחיל והוא מוגש כשירות לציבור וללא מטרת רווח.

נרשמתם כבר לפודקאסט ? תוכלו להקשיב לפרקים קודמים וגם להיות מיודעים לגבי פרקים חדשים מתי שהם יוצאים. אז איך עושים את זה ? קודם כל מורידים אפליקציה לפודקאסטים כמו ספוטיפיי או גוגל פודקאסט או אפל פודקאסט. אחרי ההרשמה אפשר פשוט לחפש "טיפול ישראלי" ולהרשם.

אפשרות נוספת לחפש טיפול ישראלי בגוגל ולמצוא לינק לפודקאסט באתר שלי.