פרק חדש בפודקאסט "טיפול ישראלי" . הפעם שוחחנו עם דוקטור נירית אברהם על טיפול מבוסס רגש וחוויה. נירית שוחחה על השילוב בין מחקרי רגשות וכיצד אותם מחקרים משפיעים על האופן שבו היא רואה טיפול ומטפל וזאת בשילוב גישת טיפול בשם AEDP.  שוחחנו על מהם רגשות ומה תפקידם ? איך נראה מפגש טיפולי שמבוסס על התמקדות ברגשות? וגם על האופן שבו טיפול מבוסס רגשות רואה את האדם ויכולותיו ואת השינוי שעברה ממטפלת שמבססת את הטיפול על פרשנות למטפלת מבוססת רגש וחוויה.  וכמובן , הסבר למי שמחפש לעצמו טיפול נפשי איך זה מרגיש להיות מטופל בטיפול הזה. וכיצד נראה המפגש הטיפולי.

הפודקאסט מופק ע"י אלון ישראלי מטפל בפסיכודרמה מתל אביב ואיתן גילור מטפל באומנויות מאביחיל והוא מוגש כשירות לציבור וללא מטרת רווח. ומתארחים בו מטפלים מוסמכים ומומחים בתחומם. מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכולוגים, ופסיכיאטרים על הטיפול שלהם והתובנות שלהם שצברו במהלך השנים. כל זאת בשפה פשוטה המאפשרת גם למי שאינו מטפל מקצועי להחשף לידע המשמעותי.

נרשמתם כבר לפודקאסט ? תוכלו להקשיב לפרקים קודמים וגם להיות מיודעים לגבי פרקים חדשים מתי שהם יוצאים. אז איך עושים את זה ? קודם כל מורידים אפליקציה לפודקאסטים כמו ספוטיפיי או גוגל פודקאסט או אפל פודקאסט. אחרי ההרשמה אפשר פשוט לחפש "טיפול ישראלי" ולהרשם. ההרשמה והאזנה (תמיד) בחינם.