בפרק הזה נעסוק בטיפול זוגי. שוחחנו עם המטפל הזוגי אלון אבירם כד להבין. מה זה בעצם טיפול זוגי ? במה מטפלים ובמי ? ומתי בדרך כלל מגיעים אליו? האם כדי להיפרד ? ואם לא? מהם הסימנים המקדימים ששוה בזכותם להגיע לטיפול למרות הקושי הכרוך בכך? עוד שוחחנו על  מהם הנושאים שעולים על ידי זוגות בטיפול ולמי שמורה נאמנות המטפל ? איך מתחיל התהליך ואיך נראית הפגישה הראשונה ? יש עוד נושאים שעלו בפרק הזה ואנחנו מקווים שתהנו ממנו. האזנה נעימה.

הפודקאסט מופק ע"י אלון ישראלי מטפל בפסיכודרמה מתל אביב ואיתן גילור מטפל באומנויות מאביחיל והוא מוגש כשירות לציבור וללא מטרת רווח. ומתארחים בו מטפלים מוסמכים ומומחים בתחומם. מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכולוגים, ופסיכיאטרים על הטיפול שלהם והתובנות שלהם שצברו במהלך השנים. כל זאת בשפה פשוטה המאפשרת גם למי שאינו מטפל מקצועי להחשף לידע המשמעותי ואולי גם להתחיל טיפול בזכות זאת למרות החששות.

נרשמתם כבר לפודקאסט ? תוכלו להקשיב לפרקים קודמים וגם להיות מיודעים לגבי פרקים חדשים מתי שהם יוצאים. אז איך עושים את זה ? קודם כל מורידים אפליקציה לפודקאסטים כמו ספוטיפיי או גוגל פודקאסט או אפל פודקאסט. אחרי ההרשמה אפשר פשוט לחפש "טיפול ישראלי" ולהרשם. ההרשמה והאזנה (תמיד) בחינם.