"אני כל כך אוהב את הבת שלי ..אבל אני לא יודע איך להגיד לה את זה..אחרי שהוא נפטר חשבתי לעצמי…האם עכשיו אני יכול לספר לבת שלו איך שסיפר לי כמה אהב אותה ..האם מותר לי?" עמי צביאלי מטפל בפסיכודרמה ופסיכותרפיסט שמטפל ב"עמך" מספר על המפגש עם קשישים ,על טראומת השואה אבל גם על סוגיות אחרות ותובנות העולות מתוך המפגש עם קשישים ועם משפחותיהם. ומה קורה כשפתאום סבא או סבתא צריכים טיפול נפשי? ומה עם המשפחה? האם לערב אותם במה שעולה ? ועל מה מדברים בגיל הזה כשהחיים בחלק האחרון שלהם והעתיד לא ברור? כל חייהם הם התמודדו וגם שרדו אז דווקא ללכת לטיפול עכשיו?

בפודקאסט "טיפול ישראלי" אנחנו מראיינים מטפלים מוסמכים ומומחים בתחומם. מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכולוגים, ופסיכיאטרים על הטיפול שלהם והתובנות שלהם שצברו במהלך השנים. כל זאת בשפה פשוטה המאפשרת גם למי שאינו מטפל מקצועי להחשף לידע המשמעותי. הפודקאסט מופק ע"י אלון ישראלי מטפל בפסיכודרמה מתל אביב ואיתן גילור מטפל באומנויות מאביחיל והוא מוגש כשירות לציבור וללא מטרת רווח.

הרשמו לפודקאסט כדי להתעדכן כשיוצא פרק חדש. בספוטיפיי (אנדרואיד ואייפון) באפל פודקאסט (אם יש לכם אייפון) או בגוגל פודקאסט

כתיבת תגובה